گاه گدار

... نوشته های گاه و بی گاه یک دیوانه

گاه گدار

... نوشته های گاه و بی گاه یک دیوانه

گاه گدار

آشفته تر از آنم که می بینی ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰۱ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۲۰
    دو

یعنی ...

چهارشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۲۱ ب.ظ

عشق یعنی بمیری از فراغش

عشق یعنی بخوابی با خاطراتش
هر نفس آتش بشی با هر نبودش
شعله ور باشی همچو شمعی در وجودش
عشق یعنی من بدون تو نمی تونم بمونم
عشق یعنی در نبودت کم میآرم
عشق یعنی تو ، تو که در من هستی جاوید
عشق یعنی دلم تنگ نگات ، بی تو نومید
عشق یعنی خوشبختی تو
عشق یعنی هر نفس بوی موهاتو
عشق یعنی من نباشم سد راهت
عشق یعنی از من نبینی هیچ آسیب
عشق یعنی تو ، ای ماه هستی
عشق یعنی رها باشم منم در خاطراتت
عشق یعنی نگاه گرم و گیرا
عشق یعنی دلبریت ، لب دریا
عشق یعنی من در تمنای وصالت
عشق یعنی بگذری از دار و ندارت
عشق یعنی هوای تو خوب حالا
عشق یعنی دوری از من ای تو همراه
عشق یعنی بگذرم از تو بری تا خوب باشی
عشق یعنی بمانم بی تو در دام بلایا
عشق یعنی طعم لحظه های با تو
عشق یعنی در دلم شوریست بی تو
عشق یعنی شر من از تو محفوظ
عشق یعنی تو رها باشی ، رها باشی به هرجا
...
۹۲/۱۰/۲۵
Hossein

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی