گاه گدار

... نوشته های گاه و بی گاه یک دیوانه

گاه گدار

... نوشته های گاه و بی گاه یک دیوانه

گاه گدار

آشفته تر از آنم که می بینی ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰۱ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۲۰
    دو

وقتی تو هستی

سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۳۵ ب.ظ

برات می خونم از جون و

برات میمرم آروم و

تویی تنها بهار من

که مست بوی گلهاشم

هوای تو دل انگیزِ

نفس های تو آتیشِ

قسم بر چشمهای بیتابت

دلم غرق تماشاتِ

چقدر دوست داشتنت خوبِ

چقدر قلبم ، با تو آرومِ

بهای این دل خسته م

فقط یک لحظه دیدارِ

بیا بارون شو و یک ریز

ببار بر خاطراتت باز

بزار دیوانه ترشم من

که ریشه دار تر بشه این احساس

من از دردهای این دنیا

زخم های زیادی بر تنم دارم

ولی وقتی تو هستی پیشم

قدم هایم را محکمتر بر میدارم ...

۹۲/۰۳/۲۱
Hossein

نظرات  (۲)

خدایش حال کردم .

مرسی .

پاسخ:
لطف داری ، مثل همیشه 

سلام من از قواعد شعر سردر نمیارم، کاری هم بهش ندارم

ولی یه بار خودنم بعد گفتم فرض کن الان معین می خواد اینو بخونه

تا اینجاش "که ریشه دار تر بشه این احساس" خوب بود. تو همین قسمت جای "بشه"، "شه" بذاری سکته ش گرفته می شه.

دو بیت آخر رو با قبلیاش نمی شه خوند. به کوتاهی و موجزی اونا نبود. با این حال پیشنهاد می دم برای معین بفرستی. قول می دم انتهاش رو اصلاح کنی، اجراش می کنه

 

پاسخ:
مرسی از نظرت / برای ترانه حتماً یک جاهاییش اصلاح می شود با توجه به متن آهنگ 
برای خوانده شدن هم برنامه دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی