گاه گدار

... نوشته های گاه و بی گاه یک دیوانه

گاه گدار

... نوشته های گاه و بی گاه یک دیوانه

گاه گدار

آشفته تر از آنم که می بینی ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰۱ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۲۰
    دو

عجب رسمی ه

دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۴:۳۹ ب.ظ

امروز به چیز جالبی بر خوردم

یکی از نوشته های کوتاهم در سال های قبل دست به دست چرخید و خیلی اتفاقی به خودم رسید دوباره

کنجکاو شدم و در اینترنت سرچ کردم دیدم خیلی از صفحات و آدم ها اون رو باز نشر دادند و حتی اس ام اس و پیام هم تبدیل شده ...

خلاصه دنیای عجیبی هست ...

پ.ن

1: مهم نیست اون نوشته چی بود ، اما انگار حرف دل خیلی ها شده بود 

2: شاید خیلی با سلیقه ی من جور نباشه یا با همه آهنگاش حال نکنم ، اما اینو مطمئنم که از سرطان متنفرم و دلم میخواد بلند شه و دوباره بخونه ...

به گوشِت میرسه روزی که بعد از تو چی شد حالم | چه جوری گریه میگردم که از تو دست بردارم ...

 (برای مرتضی پاشایی)

۹۳/۰۸/۱۹
Hossein

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی