گاه گدار

... نوشته های گاه و بی گاه یک دیوانه

گاه گدار

... نوشته های گاه و بی گاه یک دیوانه

گاه گدار

آشفته تر از آنم که می بینی ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰۱ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۲۰
    دو

مسافر

چهارشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۲۹ ق.ظ

واسه لحظه های گم شده تو شب

دل من در حسرت یه بارونه

کاش یکبار هم نوبت ما بشه که

آرزوهامون ، قلب زمان رو بشکنه

خسته شدم از بس این ، چرخِ فلک

به کام دیگران ، رو شونه های ما دوید

پس دل ما کی بهار رو می بینه

اینجا زمستون پشتِ زمستون میرسه

ما برای زندگی جز هوای تو نمی خوایم

تو کجا رفتی که بی نفس شدیم

همه ی حرفامون شده یه بغض

که اونم بدجوری گلوگیرمون شده

برای مسافر دلت توی این راه پر خطر

تو دعا کن ، شاید خدا هم دلش به رحم بیاد

۹۲/۰۲/۱۸
Hossein

نظرات  (۳)

مثل همیشه قشنگ مخصوصا قسمت اول شعر چون احساس میکنم شعرت دو قسمته یکی تا جایی که میگه " اینجا زمستون پشت زمستون میرسه " ویکی هم از همانجا تا آخر شعر .
پاسخ:
مرسی 
دو قسمتی که مثل شب و روز به هم وصل هستند 
راستش اینطور نگاه نکرده بودم . منطقیست . ممنون .
من که لذت بردم .
پاسخ:
لطف داری آقا 
یه کم شما دو نفر به هم هندونه قرض بدید!
پاسخ:
ما ارادتمندیم 
سر به سر ما میزاره آقا مهدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی