گاه گدار

... نوشته های گاه و بی گاه یک دیوانه

گاه گدار

... نوشته های گاه و بی گاه یک دیوانه

گاه گدار

آشفته تر از آنم که می بینی ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰۱ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۲۰
    دو

مکالمات درونی 4

يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۴۶ ق.ظ

+ قهری ؟

- نه !

+ پس چرا دیگه سر نمیزنی بهم ؟ حرف نمیزنی باهام !؟

 - آخه تو دیگه نامحرمی ، یعنی شاید خیلی وقت بود که نامحرم شده بودی و من دیگه نمی تونم حرفامو بهت بزنم

+ ولی اگه آدم حرفهاش رو نزنه ، دق می کنه

- آره ، تو که می دونی ، منم بیکار نبودم و سعی کردم یه محرم تنها برا خودم دست و پا کنم و حرفامو بزنم

+ کاش من می تونستم هنوز محرم حرفهای نگفته ت باشم ، دلم نمی خواد فراموشم کنی

- راستش ، شاید تو این اتفاق تقصیر من هم کم نباشه ، که نیست ولی مهم اتفاقی هست که الان افتاده و دیگه نمی تونم مثل قبل باهات باشم ، برام دعا کن دوست کوچک و غریب و جدیدم بتونه همونی باشه که می خوام

باهات خداحافظی نمی کنم ، هر از گاهی بهت سر می زنم و شاید بتونیم یه حرفایی رو به هم بزنیم ، شاید ...

۹۳/۰۳/۲۵
Hossein

نظرات  (۱)

سلام حسین جان میدونم منظورت من بودم ولی واقعا سرم شلوغ بود در اولین فرصت خدمت میرسم . ( مهدی در حال پورخند )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی