گاه گدار

... نوشته های گاه و بی گاه یک دیوانه

گاه گدار

... نوشته های گاه و بی گاه یک دیوانه

گاه گدار

آشفته تر از آنم که می بینی ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰۱ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۲۰
    دو

مبتلا

يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۲۴ ق.ظ

من به تو مبتلا شدم

            از این راه گریزی نیست ...

هیچ کس نفهمید حالم رو

            این خودش درد کمی نیست ...

این هم سرنوشت من بود انگار

            از این بهتر تقدیری نیست ...

تو که خوب باشی ، من خوبم

            هوایت پیچیده در سینه م

از این جایی که من هستم

            تا قلب تو راهی نیست ...

کسی هرگز نفهمیدش

            که من از چه غمگینم

یا چرا این دیوانه باز

            هوایی شده چشماش

همه ی دردات بر جونم

            من بدون تو نمی تونم

وقتی تو پر ازدردی

            من اینجا جان میدم ، میمیرم ...

۹۲/۰۳/۱۹
Hossein

نظرات  (۲)

فکر میکنم یه بار دیگه هم از اصطلاح " توکه خوب باشی ، من خوبم " رو استفاده کرده باشی ولی حس قشنگی داره .

موفق باشی .

 

پاسخ:
ممکنه ، سپاسگذار

مبتلا گشتم در این بند و بلا

کوشش آن حق گزاران یاد باد

پاسخ:
بانگ نوش شادخواران یاد باد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی