گاه گدار

... نوشته های گاه و بی گاه یک دیوانه

گاه گدار

... نوشته های گاه و بی گاه یک دیوانه

گاه گدار

آشفته تر از آنم که می بینی ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰۱ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۲۰
    دو

هنوز ، همین نزدیکی ها

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۰۹ ب.ظ

دیدی یه جاهایی ، یه شعری یا موسیقی ای میبرتت به اوج ، توی ماشین نشستی و هی صدای پخش رو بلند تر می کنی ، انگار یکی از ته گلوت داره حرفات رو فریاد میزنه ... 

این آلبوم بابایی رو با دکلمه ی پروز پرستویی گوش کنید ، کار ارزشمندیست ...

 

این دل نوشته ها را دوستش دارم

همه ی این کلمات و واژه ها را...که نه!

که تمامی مقصود دلم را...

اهل روزگار بدانند

که من او را دوست میدارم

هنوز عطر نگاه او با من است ...

هنوز آن دستمالی که اتو کشیده کنج رف است

برای من یعنی تمنای او

حتی آن مهری که به کین آمیخته است

هنوز آن گوشه های نایاب دلم

سی بودن با او بی قرار است

هنوز نامش عزیزترین قشنگی هاست

در این اوقات ناخوش دلتنگی ها...

هنوز ، هنوز ...

 

پ.ن : از دکلمه های پرویز پرستویی ، شاعر : محمد علی بهمنی ( گوش کنید )

۹۲/۰۴/۲۵
Hossein

نظرات  (۱)

گوش دادم و لذت بردم .

ممنون از این انتخابت .

شعر بهمنی و صدای پرستویی کافیه تا فریاد هر عاشقی باشه .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی