گاه گدار

... نوشته های گاه و بی گاه یک دیوانه

گاه گدار

... نوشته های گاه و بی گاه یک دیوانه

گاه گدار

آشفته تر از آنم که می بینی ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰۱ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۲۰
    دو

دلم تنگه

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۰۴ ب.ظ

دلم تنگه برای روزهای با تو بودن

دلم تنگه برای اون شبای عاشقانم
دلم تنگه برای روی ماهت در دیدگانم
بیا تا باز هم پیش پای تو بمیرم
منم آن گرفتار کوی مهربانیت
دلم تنگه برای لحظه های همنشینی
دلم تنگ و تو رو کم داره دستام
تویی آغاز و پایان و سرانجام
دلم تنگه بیا آروم جون باش
منو از من بگیر و تا ابد باش
بیا ، من رو به تو هستم همه عمر
دلم تنگه عزیز بهتر از جون
دلم تنگه ، نفس هام رو به آخر
تو می تونی بشی پایان این درد
من ، چشمان انتظار یک نگاتم
دلم تنگ و گرفتار صداتم
بیا بشکن سکوت رو ای گل من
دلم تنگه ، دلم تنگه ، دلم تنگ ...
۹۳/۰۲/۲۰
Hossein

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی