گاه گدار

... نوشته های گاه و بی گاه یک دیوانه

گاه گدار

... نوشته های گاه و بی گاه یک دیوانه

گاه گدار

آشفته تر از آنم که می بینی ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰۱ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۲۰
    دو

چیزهایی که باید بدانی

پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۴۱ ق.ظ

 

اگر مستی نگاهت ، شده آرامش روحم

تو بدان ، نفس ندارم که بگم چه حالی دارم

اگر خاطرت شب و روز ، برا من حکم شرابِ

تو بدان ، یک دیوانه ی بی خواب همیشه کنج اتاقِ

اگر بودن با تو ، برا من ، قصه ی ساحل و دریاست

تو بدان ، یک کویر تب دارم و یک غروب تنهام

اگر از تو سرودن ، مثل لمس تن گلهاست

تو بدان ، خیال رویت سرآغاز تمام شعرهاست

اگر شیشه ی وجودت ، جام جهان نمای من شد

تو بدان ، جهان بی تو در وجودم شکسته شد ، مُرد

اگر هر شب ماه و ستاره ، محو مهتاب تو هستن

تو بدان ، در ظلمت روزهام ، به امید طلوع تو نشستم

اگر از تو نوشتن ، مثل پرواز توی رؤیاست

تو بدان ، تک تک واژهای اینجا ، راه حل یک معماست ... 

۹۱/۱۲/۲۴
Hossein

نظرات  (۲)

یاد شعرهای جنتی عطایی افتادم ." تو بدان ، در ظلمت روزهام ، به امید طلوع تو نشستم "عالی بود .
ممنون


پاسخ:
مرسی

من شکوفایی گلهای امیدم را در رویاها می بینم ،
و ندایی که به من می گوید :
" گر چه شب تاریک است
دل قوی دار ،
سحر نزدیک است"

سال نو مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی