گاه گدار

... نوشته های گاه و بی گاه یک دیوانه

گاه گدار

... نوشته های گاه و بی گاه یک دیوانه

گاه گدار

آشفته تر از آنم که می بینی ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰۱ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۲۰
    دو

بگو که دلم اشتباه نمی خواند

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۴ ب.ظ

ببین که باز دچار خفقان می شوم

از دردی که دارم روزه دار سکوت می شوم

به هر حدیثی از کلام تو ، من ...

به اوج ، یا دچار فرود می شوم

از حال بدم نپرس ، که می دانی

مبتلای توأم و مست این شراب می شوم

کجای بنگرم در این مرداب رنگارنگ

که دنیای منی و غیر آن هیچ می شوم

نگذار خالی دستانم را از وجودت ، بانو

که بی تو ، طعمه ی گرگان روزگار می شوم

من و تو روح های گره خورده ایم در هم

این بزرگترین اعترافیست که فریادش می شوم

من و تو ما نمی شویم ، هرگز

من ، تمامم ذوب می شود آخر ، تو می شوم

بگذار هر چه می خواهند بگویند نامحرمان

محرم این دل تویی که زقید جهان رها می شوم 

۹۲/۰۴/۲۹
Hossein

نظرات  (۱)

من و تو ما نمی شویم ، هرگز

من ، تمامم ذوب می شود آخر ، تو می شوم

کلش خوب بود ولی با اینجا و واژه ی بانو خیلی حال کردم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی