گاه گدار

... نوشته های گاه و بی گاه یک دیوانه

گاه گدار

... نوشته های گاه و بی گاه یک دیوانه

گاه گدار

آشفته تر از آنم که می بینی ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰۱ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۲۰
    دو

عزیز بهترین من

چهارشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۳:۲۳ ب.ظ

 

شروع قصه ام با تو

تمام این نفس با تو

هوای گریه هم عالیست

بیا ، باران تماشا کن

بیا ، برگرد ، بگو هستی

بگو که تا آخرین لحظه

چشم از من بر نمی داشتی

من اینجا مانده ام بی تو

در این سرمای تو در تو

در این یخ بستگی ها و

 در این ظلمت های وهم آلود

به دور از تو نمی تونم

بگم خوبم ، بگم آرومِ آرومم

در این شهر پر از نفرت

دارم جون میدم و میمیرم

همه اش در خاطراتم گم

تماماً مست بوی تو

چشمام خواب تو رو می خواد

ولی کابوس های شب تا صبح

عزیز بهترین من

همیشه یاد تو برجاست

مثل جای آن نگاه هایی

که هنوز در دلم پیداست 

۹۲/۰۱/۲۱
Hossein

نظرات  (۲)

مرسی مثل همیشه قشنگ بود . مثل یه ترانه ی قشنگ ، ازهمون هایی که خیلی وقته نشنیدم .
پاسخ:
ممنون از دلگرمی های همیشگیت
واقعا زیبا بود . من تا حالا با شعر هایت آشنایی نداشتم ولی خیلی خوشم آمد.منتظر شعر های بعدی هستم . موفق باشی.
پاسخ:
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی